(طرح مذهبی)

دانلود صلواتی طرح های ملی و مذهبی

(طرح مذهبی)

دانلود صلواتی طرح های ملی و مذهبی

نویسندگان

باسلام

امروز نرم افزار ایرانی آدوس رو برا استفاده ی دوستان قرار دادم که قابلیت تایپ خط زیبای شکسته نستعلیق رو داره و دوستان میتونن با کلیک راست روی کلمه مورد نظر ، اون رو تغییر و ویرایش کنن.

کلمات و حروف رو جابجا کنن ، نقطه ها رو هم همین طور

بعد از ویرایش نهایی ، با پرینت اون می تونن از طریق نرم افزار PDFCreator که در ادامه قابل دانلود هست ، صفحه رو بصورت پی دی اف ذخیره و در نرم افزار های دیگه استفاده کنن...



دریافت نرم افزار آدوس


+ دریافت نرم افزار PDFCreator


+ دریافت فیلم آموزشی


PDFCreator 2.2.2 ابزار رایگانی برای ایجاد فایل های پی دی  اف از بسیاری از برنامه های ویندوز است.


شادی ارواح مطهر شهدا صلوات


نظرات  (۹)

  • داود یوسفی نهاد
  • خیلی عالیه اجرتون با امام حسین
    سلام ببخشید چرا روی دانلود میزنم ارور 404 میده؟؟؟

    سلام . من این نرم افزار رو دانلود کردم و باهاش کار کردم فقط نتونستم فایل رو ذخیره کنم یا کپی کنم توی فتوشاپ . نرم افزار PDFCreator رو هم دانلود کردم ! لطفا راهنمایی کنید ..


    پاسخ:
    توضیحات لازم داده شده...

    بعد از اتمام تایپ،، اونو پرینت کنید،، و از بین پرینترها،،، پی دی اف رو انتخاب و ذخیره کنید و اونو برای ویرایش به نرم افزارتون ببرید
  • عطاالله عاصم
  • ممنون از اینکه نرم افزار جذاب آدوس را روی وبلاگ تان گذاشتید
    اما اگه ورژن جدیدش را بذارین بسیار عالی می شود
    پاسخ:
    ورژن جدیدش رو خریداری کنید
    بد بد بد 
    سلام خیلی دروغ با حالی خدا هدایتت کند
    پاسخ:
    ان شاء الله
    سلام ببخشید چرا روی دانلود میزنم ارور 404 میده
    سلام 

    دست گلتون درد نکنه  :)
    همیشه موفق باشید و روز به روز بدرخشید


  • قدرت صفری
  • سلام خسته نباشید من نرم‌افزار مربوطه را خریده ام خیلی کاربردی 

    و خوبه فقط قسمت اضافات را چگونه بصورت کلی فعال کنم ؟ تنها اول برخی حروف 

    را میتونم استفاده کنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی