(طرح مذهبی)

دانلود صلواتی طرح های ملی و مذهبی

(طرح مذهبی)

دانلود صلواتی طرح های ملی و مذهبی

نویسندگان

لوح تقدیر

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۱ ب.ظ

باسلام

طرح خامی از لوح تقدیر رو برای استفاده ی عزیزان قرار دادم

دانلود طرح در سایز A4


شادی روح مطهر شهدا صلوات


نظرات  (۳)


سلام
من یک بچه ای هستم که در مسابقه علمی نفر 42 کشور شدم و هیچ جایزه ای هم دریافت نکردم ، ولی در مدرسه ی ما یک بچه ای که یه دستش به اون یکی دستش میگه گه نخور ( هیچ کار بلد نیست ) مادرش براش نقاشی کشیده و توی ( منطقه) رتبه آورده براش جشن گرفتن ، من هم به مادرم گفتم به آقای بابالو یه چیزی بگوید مادرم هم از سال پیش در حال گفتن است ، در پاسخ مادرم هم همش می گویند : در حال درست شدن است !!!!! یعنی یک سال در حال درست شدن است !!!😂😂😂😆😆😆😀😀😊😊سر انجام من و مادرم نتیجه گرفتیم که اصلا لوح تقدیر نمی ساختند . بنابر این دنبال تقدیر نامه میگردم ، که به آن ها بدهیم تا امضا بزنند لطفا برام متن درست کنید . 
👩👩👧👧 
ممنون 
.
سلام . خیلی ممنون از زحمات جنابعالی . اجرکم عند الله

سلام

خیلی ممنون 

عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی