(طرح مذهبی)

دانلود صلواتی طرح های ملی و مذهبی

(طرح مذهبی)

دانلود صلواتی طرح های ملی و مذهبی

نویسندگان

باسلام

نرم افزار Chalipa.v1.1 که نسخه ی بدون مشکل اون تو اینترنت خیلی کمیاب هست روجهت استفاده ی هنرمندان قرار دادم.

این نرم افزار بدون عیب و ایراد، در ویندوز های Xp-7-8-10 قابل نصب و اجرا هست.

بعد از نصب Setup نرم افزار، فایل Pach رو هم اجرا و نصب می کنید، و در ادامه ی کار با راه اندازی مجدد رایانه، قابل اجرا و استفاده است.


دانلود نرم افزار


+  لینک کمکی


لینک بالا، جهت دانلود اصلاح شد



این نرم افزار سال 89 توسط دوست عزیزم «امین عبداله پور» در اختیار بنده قرار گرفت. ایشون متأسفانه در صانحه ای رانندگی بدرود حیات گفتن.

شادی روح این عزیز فاتحه ای نثار کنید.

اللهم صلعلی محمد وآل محمد و عجل فرجهم



نظرات  (۳۲)

  • عبدالحسین
  • چلیپا اجرا نمی شود
    پیام بستن برنامه می دهد!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    باسلام
    دوست عزیز، برسی کردم مشکلی در اجرا نبود

    ممنونم از تذکرت
    سلام و خدا قوت
    من 7  8 سالی هست که با این برنامه کار میکنم.
    در دفتر کارم روی ایکسپی نصبه.
    اما روی لپتابم ویندوز 8 نصبه.
    برای همین نسخه شما رو دان کردم.
    برنامه رو نصب کردم .
    کیبوردم روی enهسنش  لکن به جای حروف  علامتای بی ربط میاد.

    آیا فونت جدیدی توی ریپ بوده که من ندیدمش و باید کپی بشه؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    اجرتون با خدای سبحان

    با سپاس    مسعود احمدی  09111188513
    پاسخ:
    دوستان عزیز
    برنامه با نصب ست آپ و اجرا و نصب کرک، و راه اندازی مجدد سیستم، قابل اجراست
    فقط گاها باید زبان صفحه کلید تغییر کنه
    .
    یاعلی
    سلام . چرا بر روی ویندوز 7 نصب میشه ولی تایپ انجام نمیده ؟
    با تشکر از شما ...
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    چند نکته هست که باید بررسی بشه . . .
    1. بعد از نصب نرم افزار، حتما باید کرک هم اجرا و نصب بشه.
    2. ویندوز نیز پس از نصب نرم افزار باید راه اندازی مجدد شه.
    3. اگه با این دو مورد حل نشده بود، احتمالا هنگام تایپ تو نرم افزار، زبان ویندوز رو فارسیه که باید رو حالت انگلیسی گذاشته بشه.

    ...............
    یاعلی

    صلواتش یادت نره

    سلام خسته نباشین . نرم افزار نصب شد ولی مثلا س که مینویسم میزنم رو قسمت بدون دندون نوشتن عمل نمیکنه
    پاسخ:
    سلام
    .
    لازمه ی عملکرد خوب این نرم افزار، داشتن کمی دانش خطاطی هست. . .
    چون س در بعضی جا ها کشیده نمیشه
    مثلا : دوست
    /
    کار بکنی باهاش، قلق میاد دستت.
    .
    موفق باشی دوست عزیز
    سلام برزگوار.من نرم افزار رو دانلود کردم ولی نصب نمیشه.
    پاسخ:
    علیکم سلام
    .
    توضیحاتی ک قبل نصب دادم، انجام دادی؟؟؟؟
    .
    .
    گمون کنم با طی کردن مراحل بالا، نرم افزار بدون مشکل اجرا میشه!!!!
    سلام شب بخیر.من الان دانلود کردم روی لپ تاپم با ویندوز 8.1 اماوقتی نصب شد و نرم افزار رو اجرا کردم با پیغام بسته شدن نرم افزار مواجه شدم.باید چیکارش کنم؟
    آیا نسخه پولی و اصلی این نرم افزار هست؟

    پاسخ:
    علیکم سلام دوست من
    .
    نسخه ای بالاتر از این ورژن گمون نکنم ارائه شده باشه
    .
    اگه نرم افزاری بالاتر بخوای، کلک رو گیر بیار.
    2000 یا 2010
    .
    -----------------------------  اما با توضیحات بالا، این نرم افزار بدون مشکل کار میده.
    .
    .
    موفق باشید

    اقا مو از افغان هستم برچی مرد حسابی برنامه تو وت نمنه پورچیناک
    سلام چرا پس از نصب نرم افزار که باز میکنیم اجرا نمیشه؟

    سلام برنامه چلپیا عالی بود ، لطفا برنامه kelk 2010  فارسی رو هم که حتما کار کنه رو توی وبلاگتون بزارید  یا علی(ع)




    الله هم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام , برنامه نصب و سپس باز شد فقط نمی نویسه
    باتشکر


    پاسخ:
    علیکم سلام دوست عزیز

    احتمالا باید صفحه کلید رو بذاری رو انگلیسی
    مشکل شرعی نداره که ما خریداری نکرده استفاده می کنیم؟
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    خیر
    باعث خوشحالیه که دریافت و استفاده کنید.

    فقط صلواتش یادت نره
    با سلام
    مهندس لینک دانلود از دسترس خارج شده
    لطفا لینک رو اصلاح کنید
    پاسخ:
    لینک دانلودش اصلاح شد
    ممنون بابت اطلاع تون
    سلام.برنامه نصب شده و به صورت عادی کار میکنه...ولی وقتی میخوام حروف رو کشیده بنویسم...بعد از اینکه سلکتش میکنم اصلن اعمال نمیشه کشیده ها....به خطاطی هم آشنا هستم ;-)
    چه کنم ؟؟
    دو سه بار هم چند تا چلیپا 1.1 مختلف نصب کردم و پاک کردم ولی درست نشد..
    پاسخ:
    باید ابتدا متن رو انتخاب کنید تا سبز رنگ بشه،،، بعد قسمت کشیدگی رو انتخاب و روی قسمت مورد نظرتون کلیک کنید
    سلام
    چرا جدا جدا مینویسه؟
    پاسخ:
    ویندوزتون چیه مگه؟؟
    من دانلود کردم و بعد از کرک و ریستارت نرم افزار اجرا شد. اما درست عمل نمیکنه
    دانش خطاطی هم دارم!
    مثلا تو کلمه درخشان، شین بصورت کشیده نوشته نمیشه یا مثلا مهدی
    پاسخ:
    میشه بگید مشکل اصلی تون چیه؟؟؟
    نرم افزار نصب کردم ولی اصلا تایپ نمیکنه 
    پاسخ:
    ویندوزتون چیه؟؟؟
    آقا این در و دکون چیه وا کردی مرد حسابی 
    نرم افزار را گذاشتی همه ملت دارند میگند اجرا نمی شه هی تو می گی 
    این کار را بکنید اون کار را بکنید 
    بلند شو جمعش کن 
    صلوات یادت نره
    پاسخ:
    اجرا میشه دوست عزیز...

    ضمنا برادر عزیز!!! دکون کجا بود؟؟/ مگه فروختم؟؟
    لطفا طریق کارشم توضیح مختصری بدید
    پاسخ:
    کمی باهاش کارکنید،،، متوجه میشید
    مسخره بازیه وقتی دانلود میکنیم و اجرا نمیشهه
    داداش، من از طرف اون دوستمون، علی ازت معذرت می خوام...
    من هنوز دان هم نکردم، داشتم دنبال می کردم ببینم وضعیت نظرات چیه راجع بهش.
    اگر نصب شد که تشکری مضاعف و اگرم نصب نشد،، فدای سرت ....
    اینهمه تو اینترنت سرکار می گزارن ملتو..
    شما همین که تمام پیام ها رو با انرژی و گشاده رویی پاسخ دادی و راهنمایی کردی، مشخصه که پشت اون کیبورد و اینترنت چه کسی نشسته...


    به این چیزا دلگرم شو..
    به اون چیزا دلسرد نشو...

    دوست عزیزت اگر این برنامه را برات داده . چرا ان را کرک کردی ؟ اایشان براش یاهمات کشیده و حالا در قید حیات نیستند . ولی باز مانده و خانواده که داره . شما با این کارتان نون خانواده اش را با کراکتان کاملا به سبکه اسلامی امروزی دزدیدید .
    اقا این نرم افزار و نصب کردم، روی ویندوز ۱۰ کامل کار میکنه
    ولی خب این نسخه کرک شده ست، نه شرعا و نه اخلاقا استفاده ازش درست نیست 
    هم کرکش و هم خودش رو نصب کردم ولی موقع اجرا ارور میده.(ویندوز سون 32 بیتی)
    چیکار کنم؟
    خخخ نرم افزار دزدی گذاشتی بعد طلب آمرزش میکنی براش...
    سلام.دوستان لطفا بگین patchرو باید چی بنویسم؟

    باز نمیکنه ارور بستن برنامه میده

    سلام من برنامه رو نصب کردم ولی متاسفانه بعد از باز شدن پیام close میده چکار باید بکنم 

    خارتونو گاییدم بیناموسا 

    سلام

    وقت بخیر

    ضمن تشکر

    برای تغییر خط از نستعلیق به ثلث و شکسته از کدام منو باید استفاده کرد.

    ممنون

    سلام من این برنامه را روی ویندوز 7 نصب کردم مراحل را بدرستی انجام دادم اما بازهم اجرا نشد. پیام « آماده نیست» می دهد.

    سلام و وقت بخیر

    میبخشید من برنامه رو نصب کردم ولی کرک اجرا نمیشه

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی